Welcome to the final show

Sign of the times - Harry Styles

Vårens värsta dag. Inte när pollenallergin slår till. Inte när snöslasket är som värst. Och inte när vi​ längtar efter sommarvärmen och allt vi får är ensiffrigt med plusgrader dag efter dag. Nej vårens värsta dag är idag när sista serien har säsongsavslutning.

Det senaste året har jag följt prick 10 serier och av dem är det endast 3 som fortsätter över sommaren; iZombie, Pretty Little Liars och Skam. Måndag-lördag har jag haft minst en serie per dag att se + serien jag för tillfället binge-watchat. Nu har jag bara min tisdags-, onsdags- och lördagsserie kvar (eller ja skam är ju en 24/7 serie men ändå). Vad ska jag göra med mina lediga förmiddagar ?

Nästa gång jag ser Grey's Anatomy, Chicago PD, The Big Bang Theory och de andra är jag gift, bor i Sandsund och förhoppningsvis med lite andra förändringar också. Kanske kattägare ? Prick så länge är det som vi måste vara utan dr Karev, Raj, Erin Lindsay, dr Choi och Jay Halstead.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

Best of August

It doesn't get much better than this