Söndags-frukost-babbel

Här sitter jag och äter den traditionella lyxsöndagsfrukosten och tänkte recappa min helg.

Fredagens stand-up var amazing! Så roligt att jag grät flera gånger och även om jag visste att det skulle hända blev jag ändå positivt överraskad. Soran Ismail är min solklara favorit just nu eftersom hans humor är lite mot det barnsliga hållet. Magnus Betnér​ var min favoritkomiker när jag var yngre och att få se honom live var riktigt roligt. Temadagarna var klockrena !

Gårdagen spenderades på första utomhusmatchen för säsongen i -3 grader och duggregn. Resten av kvällen pysslade jag ihop inbjudningskorten till bröllopet, läste, såg SKAM (älskar den här säsongen!) och hade det typiskt mysigt med tända ljus medan pojkarna hade guys night.

Inbjudningskorten blev inte färdiga ännu men det är inte mycket kvar, snart kan vi skicka iväg dem runt hela jorden och hoppas att alla har möjlighet/ vill fira venetziansk med oss.

Om en halvtimme drar jag iväg på bröllopsmässa med benny, madde och filip. Hoppas de inte har så många klänningar jag måste blunda för. Men det kommer säker ett k lägg senare om mässan ger någon slags inspiration eller andra tankar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

Best of August

It doesn't get much better than this