Life's only getting greater

Good Life - G-Eazy, Kehlani

April är absolut en vårmånad i min bok. Så även om det har snöat många timmar idag hade vi bestämt oss för att inviga grillsäsongen. Pojkarna grillade biffar och halloumi ute på terassen medan jag och madde fixade efterrätt. Allt var så sjukt gott som vanligt och jag ser fram emot resten av sommaren och alla grillkvällar som jag vet att vi kommer ha.

Senare fick vi också sällskap av Deela, Emma, Frank och Frej som vi sen spelade spel med resten av kvällen. Många skratt senare är jag nu allt för trött för att ens somna. Så himla rolig kväll med många av de finaste människorna i mitt liv. Många som saknades också men det kommer fler kvällar. 

We put the good in the good life.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of August

Best of April

Previously on.....